Nowoczesna szkoła zawodowa – wsparcie uczniów szkół zawodowych w uzyskiwaniu kwalifikacji
Nowoczesna szkoła zawodowa w zachodniopomorskim – wsparcie uczniów szkół zawodowych w uzyskiwaniu kwalifikacji
Celem projektu było: Uzyskanie przez 300 uczniów ze szkół zawodowych (w tym 100 uczennic) woj. zachodniopomorskiego dodatkowych kompetencji zawodowych, językowych i branżowych, w tym uzyskanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przez 255 uczniów i uczennic poprzez opracowanie i wdrożenie programów rozwojowych w 21 typach szkół wchodzących w skład 9 zespołów szkół zawodowych
Projekt realizowany jest przez Partnerstwo, w skład którego wchodzą:
Lider: Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Mechaników Polskich
Realizator projektu: Ośrodek Doskonalenia Kadr Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Mechaników Polskich w Szczecinie, Partnerzy:
- Gmina Miasto Szczecin/Zespół Szkół nr 2 z siedzibą: ul. Portowa 21, 70-833 Szczecin,
- Gmina Miasto Szczecin/Zespół Szkół nr 3 z siedzibą: ul. Generała Józefa Sowińskiego 1, 70-236 Szczecin
- Gmina Miasto Szczecin/Zespół Szkół nr 4 z siedzibą: ul. Kusocińskiego 3, 70-237 Szczecin
- Gmina Miasto Szczecin/Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych z siedzibą: ul. Racibora 60/61, 71- 631 Szczecin
- Powiat Choszczeński/Zespół Szkół nr 1 w Choszcznie z siedzibą: ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno
- Powiat Drawski/Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku z siedzibą: Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie
- Powiat Gryfiński/Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie z siedzibą: ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfino
Praktyka zawodowa w ramach projektu Nowoczesna szkoła zawodowa – wsparcie uczniów szkół zawodowych w uzyskiwaniu kwalifikacji
Zgodnie w programem projektu ,,Nowoczesna szkoła zawodowa – wsparcie uczniów szkół zawodowych w uzyskiwaniu kwalifikacji” w dniach 20 – 24.10.2014 r. odbyła się praktyka zawodowa w zakładzie produkcji przyrządów pomiarowych w firmie SONEL S.A. w Świdnicy dla uczniów Zespołu Szkół Elektryczno – Elektronicznych oraz Zespołu Szkół Nr 4 w Szczecinie.